Aktualności

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

To już ostatnie dni głosowania na projekty zgłoszone do Budżetu Obywatelskiego Województwa Małopolskiego. Nasz cel to odnowienie parku przy Szpitalu Specjalistycznym w Nowym Sączu 😁💪

Jeśli jeszcze nie głosowałeś wejdź na stronę malopolska.budzet-obywatelski.eu/glosowanie i wypełnij formularz z podstawowymi danymi. W następnej karcie wybierz zadanie o Kodzie SAD13 i tytule „Kierunek: Nowy Sącz z nowym parkiem – rewitalizacja terenu przy sądeckim szpitalu”. Dla potwierdzenia głosu należy podać numer telefonu, na który przyjdzie kod. Później wpisujemy go na stronę i po głosowaniu 😉 Cała procedura zajmuje około 3 minuty. Nie bój się, głosuj i zmieniaj z nami Nowy Sącz 😀

Wierzymy, że uda się nam zdobyć wystarczającą liczbę głosów. W parku powiesiliśmy już pierwsze budki dla ptaków na specjalnych rozciągających się linkach tak, by nie raniły drzew. W tym roku ptaki jeszcze ich nie zasiedlą, ale w przyszłym roku na wiosnę będą już sprawdzone i gotowe dla nowych ptasich rodzin 🐦🌲🌳

Komentuj na Facebook

Walczmy już tak nie wiele brakuje aby powstał kolejny park🙂Przyjaciele fundacji Udostępnijcie post oddawajcie swoje głosy razem stworzymy coś pięknego ❤️

Zablokowane!

Różana aleja coraz bliżej 😍

Urząd Miasta Nowego Sącza wybrał wykonawcę naszego projektu „Kierunek: Nowy Sącz ogrodem zmysłów - różana aleja”, który zwyciężył na osiedlu Kilińskiego w ramach zeszłorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego Nowego Sącza 💪

Dzięki naszemu pomysłowi zaniedbany dziś skwer przy rondzie Solidarności nabierze kolorów. Projekt zakłada bowiem obsadzenie szerszej ze ścieżek pnącymi różami. Będzie to odmiana z czerwonymi, dużymi kwiatami, dorastająca do dwóch metrów wysokości, ale niewymagająca montażu podpór. Kwiaty mają być posadzone w gęstych szpalerach. Wierzymy, że różane krzewy będą umilać spacery nowosądeczanom, którzy korzystają z wiszącej kładki nad Kamienicą i podążają w kierunku pobliskiego kościoła - sanktuarium św. Rity, które symbolem jest czerwona róża 🌹

Zamierzamy kontynuować projekt i do tegorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego zgłosiliśmy pomysł stworzenia różanego tunelu na tej samej działce. Szczegóły już wkrótce 😉

Będzie pięknie 😍 kocham róże ❤️

youtu.be/7bulWuQ0U9s Super... Kibicuję... 🥀🌹🚴‍♀️🚴‍♂️🌹🥀

Kolejna porcja zdjęć z wielkiego finału akcji „Dbam o Sądeckie”😁🏞😍

Naszym głównym celem było wysprzątanie szlaku z Obidzy na Radziejową, ale jak już wcześniej informowaliśmy, część rodzin z dziećmi wybrała zdecydowanie łatwiejszy szlak na Eliaszówkę. Zobaczcie fotorelację z tej wędrówki 😉 Przewodnikiem grupy była znana na Sądecczyźnie artystka ludowa Małgorzata Polańska-Kubi. W sumie tego dnia obie grupy pokonały ponad 20 kilometrów i zebraliśmy 10 worków śmieci o pojemności 80 litrów💪

Przypominamy, że projekt „Dbam o Sądeckie” był realizowany w ramach konkursu „Kocham Sądeckie” ❤ przy wsparciu finansowym Starostwo Powiatowe w Nowym Sącz. Sądeckie zaprasz

Szczegóły na stronie dbamosadeckie.pl/

#sadeckie #powiatnowosadecki #kryniczanka #górskaodysej #fundacjanowekierunki #nowekierunki

Fot. Marcelina Kubiak

1 tydzień temu

Królowa Beskidu Sądeckiego zdobyta‼️‼️ Na finał akcji „Dbam o Sądeckie” posprzątaliśmy szlak prowadzący z Obidzy na Radziejową (1266 m n.p.m.) 😍🌅 ale nie tylko 🙃

Część rodzin z dziećmi zdecydowała się wybrać dużo łatwiejszy szlak na Eliaszówkę (1023 m n.p.m.). Wszystkim dopisała piękna pogoda i wspaniałe widoki. Z obu wież widać dziś było cały Beskid Sądecki, Pieniny i Tatry, a z Radziejowej dodatkowo jeszcze Gorce i Beskid Wyspowy. Obie grupy pokonały w sumie ponad 20 kilometrów i zebraliśmy 10 worków śmieci o pojemności 80 litrów. Tym razem zaskoczyła nas mała ilość szklanych butelek. Głównie zebraliśmy puszki po napojach, opakowania po słodyczach, ale znalazły się równie podeszwy od butów, maseczki, podkoszulek i inne elementy odzieży. Oczywiście obydwie grupy spotkały się na wspólnym grillu 😁

Nasza wędrówka rozpoczęła się miłą niespodzianką. Przywitał nas Burmistrz Miasto i Gmina Piwniczna-ZdróDariusz Choruży, który wręczył wszystkim uczestnikom akcji drobne upominki. Pan Burmistrz razem z nami sprzątał także szlak na Radziejową – dziękujemy za pomoc ❤

Prezenty otrzymaliśmy także od Popradzki Park Krajobrazowy, które osobiście wręczył dyrektor Marek Kroczek. Oczywiście każdy z uczestników otrzymał również wodę od partnera naszej akcji Kryniczanka - Naturalna Woda Mineralna, a kawę i herbatę przy ognisku serwował Pan Zdrówk. Dziękujemy ❤

Naszym przewodnikiem podczas wszystkich wędrówek była Zuzanna Długos, czyli Baba z gó. Dziś nie mogła się rozdwoić, dlatego grupę na Eliaszówkę prowadziła znana na Sądecczyźnie artystka ludowa Małgorzata Polańska-Kubi. Dziękujemy ❤

Podsumowując – podczas wiosennej edycji akcji „Dbam o Sądeckie 2021” posprzątaliśmy sześć szlaków 🌲🌳🏞 Wędrowaliśmy na Jaworze, Polanę Jaworynki, Halę Łabowską, Przehybę, Radziejową i dodatkowo na Eliaszówkę. W sumie przemierzyliśmy około 80 kilometrów i zebraliśmy 57 worków o pojemności 80 litrów 💪 Dziękujemy za pomoc Nadleśnictwo Nawojowa, Lasy Państwo, @Nadleśnictwo Stary Sącz, Urząd Gminy Łabo, Marta Słaby - Wójt Gminy Łab, Stowarzyszenie Światełko Nadzi, Fundacja Bratnia Dusza, Spółka Sądeckie Wodoci, Pasieka BARĆ im. ks. dra Henryka Ostacha - Emilia i Jacek Nowa, Gmina Stary Sąc, Jacek Lelek Burmistrz Starego Sącz, Miasto i Gmina Piwniczna-Zdró, Dariusz Choruży, Kryniczanka - Naturalna Woda Mineralna, Popradzki Park Krajobrazowy Marek Kroczek @baba z gór Pan Zdrówk Schronisko PTTK Przehyba Hala Łabowska Schronisko PTT i wszystkim uczestnikom oraz wolontariuszom Fundacji Nowe Kierunki ❤

Przypominamy, że projekt „Dbam o Sądeckie” był realizowany w ramach konkursu „Kocham Sądeckie”, przy wsparciu finansowym Starostwo Powiatowe w Nowym Sącz. Sądeckie zaprasz 🙂

Szczegóły na stronie dbamosadeckie.pl/

#sadeckie #powiatnowosadecki #kryniczanka #mniejplastiku #górskaodysej #fundacjanowekierunki #nowekierunki

Fot. Damian Radziak

Komentuj na Facebook

To była idealna niedziela: *mega słoneczna, *super uśmiechnięta oraz *w doborowym towarzystwie!

💚💚💚

Pozytywny, aktywny, społeczny i ekologiczny projekt. Gratulacje!

Dziękuję za oczyszczenia szlaków ze śmieci. Warto by dać uprawnienia do spisywania tych co tak zaśmiecają środowisko by potem nałożyć duuże kary! Serdecznie pozdrawiam 🙂

Pod Wrażeniem ...

Brawo!

View more comments

Czas na wielki finał akcji „Dbam o Sądeckie” 🏞

Przed nami już ostatnia wędrówka. W najbliższą niedzielę, 6 czerwca zamierzamy posprzątać szlak prowadzący z Obidzy na szczyt królowej Beskidu Sądeckiego – Radziejową (1266 m n.p.m.) 😍 Prognozy są obiecujące i mamy nadzieję, że całą trasę będziemy napawać się pięknymi widokami 🌞🌲🌳🌅

Zainteresowanie udziałem we wspólnej wędrówce jest ogromne, a ilość miejsc jest ograniczona, dlatego warto się pospieszyć ze zgłoszeniami. Przyjmujemy je poprzez nasz Facebookowy profil - wystarczy napisać do nas wiadomość 😉

Zapewniamy worki na śmieci, rękawiczki, wodę mineralną i wyżywienie przy grillu. Dojazd należy zapewnić we własnym zakresie. Naszym przewodnikiem będzie Zuzanna Długos, czyli Baba z gó. Wspiera nas Kryniczanka - Naturalna Woda Mineralna, Miasto i Gmina Piwniczna-Zdró, Popradzki Park Krajobrazowy oraz Pan Zdrówk.

Szczegółowy opis wycieczki można znaleźć na stronie internetowej
dbamosadeckie.pl/2021/04/06/radziejowa/

W przypadku zmiany prognozy pogody na niekorzystną, wyprawa zostanie odwołana.

Przypominamy, że akcja „Dbam o Sądeckie” współfinansowana jest przez Starostwo Powiatowe w Nowym Sącz z konkursu „Kocham Sądeckie” ❤️ Sądeckie zaprasz

Do niedzieli!

Super🌺✅

Już plecak przyszykowany 😁

2 tygodni temu

Rekordową ilość projektów, bo aż 213 złożono do Budżetu Obywatelskiego Nowego Sącza na rok 2022 😍 Wśród nich jest ponad 50 naszych 😊 Część z nich złożyliśmy wspólnie z m.in. Liga Ochrony Przyrody oddział Nowy Sącz, czy Zarząd Osiedle Nawojowska 🤝 Kilku osobom pomogliśmy też napisać projekty😉

Do końca sierpnia będą one weryfikowane i wówczas poznamy ostateczną listę dopuszczonych do głosowania. Nasze pomysły na miasto postaramy się jednak zaprezentować wcześniej 😁

Głosowanie odbędzie się między 15m a 22 września. Trzymajcie za nas kciuki ❤
... Zobacz więcejZobacz mniej

Rekordową ilość projektów, bo aż 213 złożono do Budżetu Obywatelskiego Nowego Sącza na rok 2022 😍 Wśród nich jest ponad 50 naszych 😊 Część z nich złożyliśmy wspólnie z m.in. Młodzieżowy Strajk Klimatyczny Nowy Sącz Liga Ochrony Przyrody oddział Nowy Sącz, czy Zarząd Osiedle Nawojowska 🤝 Kilku osobom pomogliśmy też napisać projekty😉

Głosowanie odbędzie się między 15m a 22 września. Trzymajcie za nas kciuki ❤

Komentuj na Facebook

Bardzo się cieszę na podjętą owocną współpracę.... Razem możemy zdziałać więcej, bo przede wszystkim liczy się dobro mieszkańców i całego Osiedla Nawojowska. Projekt do B. O. na rok 2022, który wspólnie napisaliśmy przyczyni się do uatrakcyjnienia naszego osiedla i mamy nadzieję, że mieszkańcy zagłosują pozytywnie.....😀

To nie koniec! Trzeba działać dalej. 😍

A ja napisałem dwa projekty i czas pokaże jak je oceni komisja weryfikacyjna 😉

2 tygodni temu

Jest nam miło poinformować, że Zakład Ubezpieczeń Społecznych oddział w Nowym Sączu dołączył do akcji Ocalmy Stary Cmentarz. Dziękujemy za wsparcie i zgodę na organizację zbiórki koleżeńskiej Pani Dyrektor Krystynie Domaradzkiej. W imieniu pracowników zebrane datki przekazała Pani Wicedyrektor Agata Michalik.

Przypominamy, że zbiórka pieniędzy na odnowienie XIX-wiecznych nagrobków na Starym Cmentarzu w Nowym Sączu trwa do 11 listopada. Osoby prywatne mogą wpłacać datki poprzez portal zrzutka.pl/akjtvw

Firmy oraz instytucje, które są gotowe przeprowadzić wśród pracowników zbiórki koleżeńskie proszone są o kontakt z Bartoszem Niemcem pod numerem telefonu 792638152.
ocalmystarycmentarz.pl/

#nowysacz #fundacjanowekierunki #nowekierunki #ocalmystarycmentarz
... Zobacz więcejZobacz mniej

Przypominamy, że zbiórka pieniędzy na odnowienie XIX-wiecznych nagrobków na Starym Cmentarzu w Nowym Sączu trwa do 11 listopada. Osoby prywatne mogą wpłacać datki poprzez portal https://zrzutka.pl/akjtvw

#nowysacz #fundacjanowekierunki #nowekierunki #ocalmystarycmentarz
2 tygodni temu

Radziejową zdobędziemy w późniejszym terminie 🌅

Ze względu na zapowiadane w najbliższą niedzielę opady deszczu, zdecydowaliśmy o przełożeniu na 6 czerwca ostatniej wędrówki w ramach akcji „Dbam o Sądeckie”. Mamy nadzieję, że wówczas pogada nam dopisze 😊 🌞

3 tygodni temu

MAMY TO ‼️‼️ Nasza Fundacja otrzymała 8 tysięcy złotych dotacji z konkursu „Ochrona Zabytków Małopolski” organizowanego przez Urząd Marszałkowski w Krakowie 😃 Decyzja zapadła już w marcu 2021 roku, ale dopiero teraz dotarły do nas dokumenty 😁

Pieniądze pozwolą na przygotowanie programów konserwatorskich dla wszystkich nagrobków, które dotrwały do naszych czasów na Starym Cmentarzu. Przygotowanie takiej dokumentacji jest niezbędne, by w przyszłości wystąpić o zgodę na renowację danego nagrobka lub wpisania go na listę zabytków. To ogromny krok w kierunku odnowienia Starego Cmentarza. Wartość całego projektu to 13 tysięcy 837 złotych i 50 groszy.

Dziękujemy Małopolsk za umożliwienie nam dalszych prac na Starym Cmentarzu. Dziękujemy Parafii Świętego Kazimierza w Nowym Sączu za współpracę oraz sponsorom, którzy pomagają nam zebrać wkład własny wymagany przy realizacji projektu ❤️

ocalmystarycmentarz.pl/
... Zobacz więcejZobacz mniej

Dziękujemy Małopolska za umożliwienie nam dalszych prac na Starym Cmentarzu. Dziękujemy Parafii Świętego Kazimierza w Nowym Sączu za współpracę oraz sponsorom, którzy pomagają nam zebrać wkład własny wymagany przy realizacji projektu ❤️

https://ocalmystarycmentarz.pl/Image attachment
3 tygodni temu

Pamiętacie nasz projekt „Kierunek: Nowy Sącz ogrodem zmysłów - różana aleja”, który zwyciężył na osiedlu Kilińskiego w ramach zeszłorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego Nowego Sącza❓ Urząd Miasta przed kilkoma dniami ogłosił przetarg na realizację zadania 😍 Dzięki temu zaniedbany skwer przy rondzie Solidarności w Nowym Sącz już wkrótce nabierze kolorów 😁🌹🌞

Zamierzamy kontynuować projekt i do tegorocznej edycji Budżetu Obywatelskiego zgłosimy pomysł stworzenie różanego tunelu na tej samej działce. Szczegóły już wkrótce 😉